Garantie

Ik hoop op lezers, die tevreden zijn met de boeken ik ik schrijf en  digitaal aflever. 

Wat betreft het schrijven:

ik heb er alles aan gedaan om de boeken volgens de regels van het taalspel, dat wij in Nederland met elkaar spelen, te produceren. Toch heb ik gemerkt dat ik, zelfs bij een herhaalde controle, soms kleine fouten vond, die bij eerdere lezingen over het hoofd waren gezien. Mocht u ook zoiets tegenkomen, laat het mij dan weten. Twee zien meer dan een. 

 

Wat betreft het digitaal afleveren:

ik doe er alles aan om de bestanden in goede conditie bij u af te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er bij de verzending iets misgaat. Mocht dat zo zijn laat het mij dan zo spoedig mogelijk weten, dan zet ik dat zonder problemen recht. 

 

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen via het onderstaande klachtenformulier.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Indien er volgens u iets is misgegaan, kunt u uw klacht hier indienen. Ik hoop dat ik uw klacht zo snel mogelijk recht kan zetten.

Klachtenformulier
* Dit is een verplicht veld

 

 

 

 

[/swifty_text]